O nas   |   Pomoc   |   Kontakt
Wszystkie
Książki
Podręczniki szkolne
Gry, Puzzle, Zabawki
Muzyka
Filmy
Multimedia
Tylko dostępne
Szukaj
Tytuł:
Autor:
ISBN:
Kategoria:
Wydawca:
Szukaj w:
Promocja Wyprzedaż Nowość
Tylko dostępne:
    
Szukaj
Pomoc
Czas realizacji zamówienia

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzeniazamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.

Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 16, jego realizacja rozpoczyna się dnia następnego.

Dla produktów oznaczonych "sprowadzany na zamówienie", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto.

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie lub Poczta Polska. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni roboczych. Dla Poczty Polskiej - 5-7 dni roboczych.

W niektórych przypadkach zamówiony towar, można także odebrać w punkcie odbioru osobistego. Czas dostawy przesyłki z magazynu do punktu odbioru jest nie dłuższy niż 1 dzień roboczy.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Aktualność cen na stronie

Aktualność cen na stronie

Wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Agito.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

Formy płatności

Formy płatności

Możliwe są następujące formy płatności:

  • Za pobraniem: płaci się gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego.
  • Przelewem: po przyjęciu zamówienia do realizacji, prosimy w e-mailu o dokonanie przelewu. Paczka jest wysyłana jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, a zamówienie zostanie skompletowane. Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu. Wpływy są sprawdzane kilkakrotnie w ciągu dnia.
  • Płatność kartą: po złożeniu zamówienia w sklepie, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę eService w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma eService S.A., a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. W przypadku nieudanej autoryzacji, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności.

Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora ( termin weryfikacji nie jest zależny od sklepu) , z chwilą realizacji płatności zamówienie jest pakowane i wysyłane.

Nie potrzebuję faktury czy mogę otrzymać paragon?

Niestety nie, do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy fakturę Vat, nie ma możliwości wystawienia paragonu.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

 

Oczywiście, w tym celu należy skontaktować się z nami drogą telefoniczną bądź e-mailem. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

Faktura nie została podpisana. Co zrobić?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy:

  • od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych;

  • od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT;

  • od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.

Bezpieczeństwo dostawy

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Przesyłki są oklejane firmową taśmą Agito, by mieli Państwo pewność, że nikt ich nie otwierał po opuszczeniu magazynu.

Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Status zamówienia: Możesz go sprawdzić tutaj! Wpisz numer, który otrzymałeś:
Newsletter
Dane kontaktowe
tel/fax: 42 231 39 01
e-mail: info@korob.pl