KSIĘGARNIA INTERNETOWA

Korob książki - logo

42 231-39-01

info@korob.pl

Odbiory osobiste w Łodzi

Piotrkowska 149

pon.-pt. 11-18

Pomoc

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA


Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK  telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail ?

Aktualnie nie mamy technicznej możliwości, aby przyjąć zamówienie zgłoszone telefonicznie lub mailowo. Zachęcamy do złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. W przypadku trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą i przeprowadzą Cię przez cały proces składania zamówienia.

 

Które produkty mogę zamówić?

Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i moga być kupione przez innych Klientów.

 

Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej ?

Zamówień nie można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy anulowanie zamówienia, które zostało złożone wcześniej.  Wówczas prosimy złożyć nowe zamówienie na wszystkie interesujące Państwa produkty.

 

Dlaczego nie mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?

Być może w koszyku umieszczone są produkty znajdujące się w przedsprzedaży. Zamówienia na takie pozycje realizowane są wyłącznie po ich wcześniejszym opłaceniu.

 

Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?

Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również przejrzenie innych folderów np. folderu OFERTY. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta korob.pl.

FAKTURY


Co należy zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT jest wystawiana do każdego zamówienia złożonego w korob.pl. Dane, które mają być umieszczone na fakturze, wpisz podczas składania zamówienia.

Faktura dołączana jest do paczki. 

 

Czy można otrzymać kilka faktur (np. dwie) do jednego zamówienia?

Do zamówienia wystawiamy tylko jedną fakturę. Jeśli chcesz otrzymać oddzielne faktury na poszczególne produkty, należy złożyć oddzielne zamówienia.

 

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

Tak. Fakturę z odroczonym terminem płatności (7 lub 14 dni) oferujemy dl, Instytucji Publicznych, Bibliotek oraz Szkół. Aby otrzymać taką fakturę prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (info@korob.pl)

 

ADRESY


Czy towary skompletowane w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Zamówienie możemy wysłać tylko pod jeden adres.

Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, lub pod dwa różne adresy, musisz złożyć dwa osobne zamówienia.

 

 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA


Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (info@korob.pl), a w mailu podaj numer zamówienia.

 

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, które zostało już opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (info@korob.pl), a w mailu podaj numer zamówienia.

Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych (zazwyczaj zajmuje nam to 3 dni) dokonamy zwrotu środków.

 

Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

W przypadku, gdy chcesz anulować pojedynczą pozycję z zamówienia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (info@korob.pl), a w mailu podaj numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.

 

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już skompletowane?

Nie mamy technicznej możliwości anulowania zamówienia skompletowanego.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Zamówienie do realizacji przekazywane jest :

- po opłaceniu zamówienia (dla zamówień z płatnością z góry),

- po jego złożeniu (dla zamówień z płatnością przy odbiorze).

Na czas realizacji zamówienia składa się:

- czas kompletowania zlecenia w naszym magazynie (podany jest przy każdym produkcie dostępnym na stronie, np. 24h),

- czas dostawy zamówienia to od 1 do 2 dni - w zależności od wybranej formy dostawy.

O tym, że zamówione przez Ciebie produkty są już skompletowane i czekają na odbiór osobisty poinformujemy Cię telefonicznie lub drogą mailową.

W przypadku produktów z kategorii "Zapowiedzi" termin wysłania podany jest przy konkretnym produkcie.

Wszystkie zamówienia są realizowane i dostarczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.

 

Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były jak najszybciej jest to możliwe. 

 

Czy mogę dołożyć nowe produkty do zamówienia już złożonego?

Nie mamy możliwości dodawania produktów do zamówienia znajdującego się w realizacji. W tej sytuacji proponujemy anulowanie zamówienia, które zostało złożone wcześniej.  Wówczas prosimy złożyć nowe zamówienie uwzględniające wszystkie interesujące Państwa produkty.

 

Czy mogę zamienić produkty w zamówieniu już złożonym?

Nie mamy możliwości zamiany produktów w zamówieniu znajdującym się w realizacji. W tej sytuacji proponujemy anulowanie zamówienia, które zostało złożone wcześniej.  Wówczas prosimy złożyć nowe zamówienie uwzględniające wszystkie interesujące Państwa produkty.

 

Czy mogę podzielić zamówienie na dwie części?

Nie mamy możliwości podziału zamówienia. W tej sytuacji proponujemy anulowanie zamówienia, które zostało złożone wcześniej i złożenie dwóch oddzielnych zamówień.

 

Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy w zamówieniu już złożonym?

Nie mamy możliwości zmiany formy płatności lub dostawy w zamówieniu złożonym, znajdującym się w realizacji. W takiej sytuacji proponujemy anulowanie zamówienia, które zostało złożone wcześniej, a następnie złożenie nowego zamówienia uwzględniającego poprawną formę płatności lub dostawy.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel